fredag 5 mars 2010

♥Sommardrömmar♥

Nu har jag börjat planera inför sommaren! Vi har inga riktiga utemöbler till altanen, utan en gammal grupp som vi ropat in på auktion och den är väldigt liten och skavd i färgen. Nu har jag förälskat mig i den här gruppen, inte vad jag hade valt förra året kanske men ny stil även här;) Jag ser framför mig en härlig sommar med många långa kvällar på altanen, frodiga blommor, zinkbaljor och en liten fontän. Vi har en dröm om att en gång förvandla vår altan till en inglasad veranda och jag tror möblerna kommer göra sig bra även där, åh så härligt med ljumma sommarkvällar och en quiltad pläd att svepa in sig i ♥ Bilderna visar dock att vintern fortfarande håller ett stadigt grepp om oss. Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Ja oj vad man längtar till att kunna göra fint på altanen;).
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Hej! Blir så himla glad av alla dina snälla kommetarer hos mig de värmer mycket =).
    Kramar Mikaela

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att "hamna" på din blogg. Du har ju så fint och jag som är "kyrklig" av mig skulle gärna bo på Kyrkstigen:)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar en kommentar ♥