måndag 8 mars 2010

Kalas förberedelser

Äntligen har det hänt, det droppar från taken idag! Vår dotter fyller fyra år om lite drygt en vecka och det börjar bli dags att förbereda kalas:) Det känns riktigt roligt nu när Mollan blivit så stor så hon kan var med och bestämma själv hur hon vill ha det. Idag frågade jag hur många paket hon trodde hon skulle få. Jag vet inte kanske 40 eller 9 var hennes svar. Det återstår väl att se. Vi tänkte bjuda in några barn från dagis har ni några förslag på lekar? eller presenter till en fyraåring för den delen tas tacksamt emot. För Mollan är det nog lite blandade känslor inför födelsedagen eftersom vi sagt att det är dags att sluta med napp även på natten då, inte snälla föräldrar:(


I helgen provade hon på slalom för första gången, före mamma till och med...



Kram och hej!

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint det finns till barnkalas!
    Längesen jag hade barnkalas så jag har ingen lek på lager.

    Hoppas tösen får en toppendag oavsett mängden paket:)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vi hade 4 års kalas helgen! Vår dotter fick en sparkcykel som hon blev galet förtjust i. En med två små hjul där bak. Trot eller ej, men det hon blev gladast över var en pruttkudde! Hon skrattar så hon kiknar och ska busa med alla och lägga den på allas stolar!
    Kankse kan vara ett tips...
    Vi körde mest "fri lek", barnen fick leka på bäst dom ville, dom är ju så små. De spelade även bowling på Wii spelet och såklart fiskdamm!!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad kul med kalas för din lilla tjej:)

    På nätbutiken Elsas Hem finns det massor av fina barngrejer (både leksaker o "pynt"),har du kikat in där?

    Ha en bra dag!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Golvet är det befintliga i huset som jag målat:)

    kram Lena

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar en kommentar ♥