måndag 15 februari 2010

Min passion

Hej, hoppas ni haft en mysig helg och Alla Hjärtans Dag! Min syster fyllde 20 år i helgen så vi har firat henne. Jag har gjort i ordning några dopträskor nu på förmiddagen, jätteroligt att få beställningar:) Tänkte också visa några bilder på min stora passion (när det gäller inredning) nämligen text och bokstäver i alla olika former! Jag har nog några tänkvärda ord i alla hemmets rum. De finns på brädor, som väggord och på kakelplattor än så länge... jag beställer dessa lite hela tiden så min man tycker nog att det får räcka snart:) klicka på bilderna för att se var de kommer ifrån.



Om jag vågar kanske jag lägger ut några bilder från "gör om mig" äventyret förra veckan i nästa inlägg...Kram

7 kommentarer:

  1. Det är alltid lika kul att kolla in din blogg för man vet att det alltid kommer upp något fint:)Tack för helgen:) Kramar

    SvaraRadera
  2. Ååå vilka fina saker du gör:) Träskorna är underbara!
    Skulle också vilja ha lite tänkvärda ord i vårat hem, kan man beställa av dig?
    Tack för en fin blogg:)))
    Ha de gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej

    Jätte kul idé med träskorna. Hoppas någon skaffar barn i min närhet så jag får beställa av dig. Är detta ditt yrke, att skapa? Jag önskar jag hade ett arbete där jag fick skapa vackra saker hela dagarna. Det skulle ge näring för själen.

    Kram Karro

    SvaraRadera
  4. Hej igen, måste göra ett tillägg och säga att brädorna inte är gjorda av mig utan de har jag beställt av andra kreativa tjejer! Träskorna däremot är min lilla idé. Kram

    SvaraRadera
  5. Supersöta träskor!

    Jag vill gärna se en gör-om-mig-bild, före o efter!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hej igen. Kom på en ny sak jag måste fråga. Hur skapar de små hjärtan som alla har i sina texter?

    Kul att du la till mig i din blogglista.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad fint du textar!! Fina saker för den delen också..

    Ha det gott/ C

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar en kommentar ♥