måndag 15 februari 2010

Före och efter

Här kommer en före och en efter bild! Det var en väldigt speciell upplevelse att vara med på något som "gör om mig" det var ju min kära mor som anmälde mig till det. Vet inte om jag hade kommit på idén själv eller vågat för den delen. Tjejerna på salongen tyckte att jag skulle ha kalla färger och inte den varma bruna färg jag hade när jag kom dit. Det var i och för sig roligt att veta vilka färger man passar i.


Så här blev det, ett antal decimeter kortare hår och några nyanser mörkare! Och en erfarenhet rikare!

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att få se hur bloggerskan på Kyrkstigen ser ut! Det blev ju jättefint, du passar bra i den mörka färgen:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det blev jätte snyggt. Du passar välldigt bra i mörkt hår.

    Kram Karro

    SvaraRadera
  3. Hej! Du passar jättebra i den mörka färgen. Kul att mamma skickade in dig. Johanna( nere på stationen)

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt!! Helt rätt för vad som skall gälla våren 2010 också.
    Hoppas du trivs i det, tycker jag att du ska göra :)

    SvaraRadera
  5. Det blev jättefint, du passar i det. Gillar själv mörk hårfärg :)
    Ha det gott, Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken snygging, va fint det blev med lite mörkare hår! Jag tycks känna igen dig, hmm, fr Gruvgatan möjligen? Vilka fina träskor du gör, helt bedårande och ett sånt vackert kök du har!!! Mari.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar en kommentar ♥