onsdag 10 februari 2010

Gör om mig

Hejsan, då har vi kommit en bit in i veckan och man börjar längta efter helgen:) Jag visar några köksbilder idag. Det kändes så härligt när solen gjorde ett hjärta på väggen...


Ni får tänka er att golvet förhoppningsvis snart är ljusare. Men med tanke på att vårt köksgolv hänger ihop med hall och vardagsrum kanske det dröjer ett tag. Vi börjar i alla fall med två sovrum till nästa helg:) Hoppas alla haft en härlig vecka så här långt. Jag var i alla fall med om en speciell upplevelse igår, jag var med på ett "gör om mig" reportage. När jag satt i stolen på frisörsalongen brände tårarna bakom ögonlocken men idag börjar den största chocken lägga sig och jag börjar vänja mig vid mitt nya jag! Kram

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken jättefin blogg du har, ni har ett kanonfint hem:)
    Såg att ni målat ett parkettgolv, såå fint men har inte vågat själv. Hur är det att sköta det sen, syns smutsen mycket eller är det lättskött? Skulle så gärna vilja ha vita golv här hemma jag också! Ha de så bra!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilket mysigt kök ni har!

    Kul med ett "gör om mig reportage"!!

    Ha en trevlig kväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. FInt kök ni har!

    Så modigt av dig att vara med i ett sådant reportage.... Jag hade nog fegat ur om de skulle klippa av mitt hår. Hade varit spännande att få se en före o efter bild på dig!

    Kram Anna ♥

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med ett reportage =) Spännende det måste vara =)¨
    Köket ser jättefint ut!!!
    Har lagt till dig i min blogglista nu, hoppas det är okej..
    Fia

    SvaraRadera
  5. Mysigt kök :) Hm gör om mig reportage kan ju vara kul om man blir nöjd vill säga :)
    Ha en fin dag, Annika

    SvaraRadera
  6. Vad fint ni har det! Kul med gör om mig, hoppas få se reportaget snart! /Camilla

    SvaraRadera
  7. Wow vilken underbar blogg! Hit kommer jag tillbaka :-) Nu ska jag in och kika på träskorna!

    Ha det gott

    //Marielle

    SvaraRadera
  8. Vilken skillnad på golvet... Tänk att det kan göra så mycket för helhetsintrycket.

    Vad glad jag blir att du tyckte om brädan.

    Kram på dig
    Marit

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar en kommentar ♥