söndag 25 april 2010

Ute helg

Vilken härlig helg vi har haft, det känns att våren är på gång:) Vi köpte ju nya utemöbler till altanen för några veckor sedan men de har inte kommit ut än. Däremot har den här gruppen fått flytta ut, den ropade vi in på auktion för några år sedan eller egentligen inte. Jag ville gärna ha gruppen som då var brun men det gick så fort att jag inte riktigt hann med och en man fick hela gruppen för 50:-. Efter lite övervägande gick jag och frågade om jag inte kunde få köpa av honom den för 100:- och det fick jag! Min stackars man har inte kommit in än han är fortfarande ute och målar i lekstugan, känns som han bor där;) Men duktig är han och fint blir det i alla fall. Hoppas vi blir klara till slutet av veckan så jag kan visa det färdiga resultatet. Kram

4 kommentarer:

  1. Visst är det kul att få fixa ute!

    Er lekstuga är verkligen fin. Kul att få ser mer bilder därifrån.

    Ha en bra vecka! Lena

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken fin trädgårdsgrupp som blev din för bara en hundring:)

    Er lekstuga är såå fin, ser fram emot att få se fler bilder på den!

    Ha en trevlig vecka,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Men jösses så fin eran lekstuga är. Gillar!!!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. vilken fin lekstuga! helt underbar! Tänk att få leka i en sån.

    Och vilken tur med utemöblerna. de var jättefina.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar en kommentar ♥