måndag 25 januari 2010

Lite tidigt kanske

Hej, måndag och nystart på veckan. Jag vet att jag är lite tidigt ute men jag kunde inte motstå att inhandla lite blommor idag. Det känns så tomt i köket efter julblommorna så när jag hittade mårbacka pelargoner idag kände jag att dem måste jag bara ha! Passade på att inhandla en liten dekoration till köksbordet också när jag ändå var inne på blomster humör. Känner att jag måste försöka leva efter ordet som står på den vackra blompinnen från Ylva Skarp nämligen att andas något jag glömmer bort ibland;-) Önskar alla en underbar vecka och kom ihåg att andas. Kram

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du har hittat till min blogg. Under veckan kommer jag lägga ut fler Formexbilder men du bjuder ju också på härliga vårblommor idag.

    kram tessan

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du som tittar in lämnar en kommentar ♥